Prijavljeni ste kot partner
290358.047 | 47 XXS | 6.489,00 € 5.516,30 € Najnižja cena v 30 dneh 6.489,00 € | |||
290358.049 | 49 XS | 6.489,00 € 5.516,30 € Najnižja cena v 30 dneh 6.489,00 € | |||
290358.052 | 52 S | 6.489,00 € 5.516,30 € Najnižja cena v 30 dneh 6.489,00 € | |||
290358.054 | 54 M | 6.489,00 € 5.516,30 € Najnižja cena v 30 dneh 6.489,00 € | |||
290358.056 | 56 L | 6.489,00 € 5.516,30 € Najnižja cena v 30 dneh 6.489,00 € | |||
290358.061 | 61 XXL | 6.489,00 € 5.516,30 € Najnižja cena v 30 dneh 6.489,00 € | |||
290358.058 | 60 XL | 6.489,00 € 5.516,30 € Najnižja cena v 30 dneh 6.489,00 € |
Za najboljši prenos moči so inženirji razvili najširše presečišče med spodnjo cevjo in spodnjo konzolo med vsemi cestnimi kolesi, ki so trenutno na trgu. Širok prečni prerez in gladki prehodi bolje upravljajo obremenitve in zagotavljajo bočno robustno strukturo, ki povečuje učinkovitost pedaliranja z učinkovitim prenosom moči na pogonski mehanizem, namesto da bi jo izgubljala zaradi neželenega upogibanja okvirja.
Celoten komplet okvirja je votel da se čim bolj zmanjša teža kolesa.
Dropouts Addict RC so zasnovani tako, da jih je mogoče vgraditi v sistem prečne osi, zahvaljujoč zasnovi votle cevi, ki omogoča preprosto in lahkotno konstrukcijo.
Nova izjemno lahka sedežna objemka tehta le 12 gramov in omogoča zelo prijazen mehanizem objemke za karbon. Tako zmanjšuje težo sedežne opore na le 142 gramov.
Z tehnologijo Evo-Lap modeliramo okvir za optimizacijo površine, simuliramo strukturo cevi z različnimi usmeritvami plasti, opazujemo rezultate uporabe različnih konfiguracij in preizkušamo porazdelitev napetosti na različnih območjih okvirja. S tem obsežnim računalniškim modeliranjem optimiziramo karbonske plasti v vseh delih okvirja. Ko so bili deli zlepljeni v prvih prototipih, je bil rezultat izjemno lahek in kompakten okvir, ne da bi pri tem žrtvovali togost, udobje ali odpornost proti udarcem. Pri celotni seriji je bila uporabljena tehnologija Evo-Lap.
Addict RC in Foil imata popolnoma integrirano vodenje kablov za mehansko in elektronsko prestavljanje. To so inženirji dosegli brez kompromisov glede kakovosti prestavljanja in zaviranja ali togosti glavne cevi. Poleg tega je menjava kablov in vzdrževanje kolesa za mehanike presenetljivo enostavno.