Prijavljeni ste kot partner
290122.008 | M | 14.419,00 € 8.990,25 € Najnižja cena v 30 dneh 14.419,00 € | |||
290122.010 | L | 14.419,00 € 8.990,25 € Najnižja cena v 30 dneh 14.419,00 € | |||
290122.012 | XL | 14.419,00 € 8.990,25 € Najnižja cena v 30 dneh 14.419,00 € | |||
290122.006 | S | 14.419,00 € 8.990,25 € Najnižja cena v 30 dneh 14.419,00 € |
Pri novem Sparku, lahko nastavite kot krmilne cevi za 0,6 stopinj. To lahko nastavimo brez krajšanja kablov. Vse kar morate storiti je razstaviti krmilo, odviti za 180 stopinj, nastaviti in ponovno sestaviti.
Spark ima neverjetno enostaven dostop do integriranega vzmetenja. S pritiskom na gumb lahko snamete pokrov. Pod pokrovom se skriva nastavitev vzmetenja in zračnega tlaka. Ko končate z nastavitvami, preprosto znova namestite pokrov in pritisnite, da zaslišite »klik«. In že ste pripravljeni na pot.
Integrirana platforma nam omogoča izboljšanje lastnosti vzmetenja brez kompromisov pri teži. Z optimalno delovanje amortizerja mora biti prenos čim bolj neposreden.
Z integriranim amortizerjem lahko vzmetenje izboljšamo na več načinov. Prvič, konstrukcijo okvirja okoli amortizerja in z nastavkom je mogoče oblikovati tako, da je bolj togo, zmanjša gibanje in spodbuja boljši prenos moči. Na sedežno cev lahko dodamo tudi večje ležaje in tako okrepimo to območje ter zmanjšamo gibanje. Integrirano vzmetenje nam omogoča nastavitev vzmetenja in spremembo težišča. Kolo je posledično bolj vodljivo, vožnja pa stabilnejša.
Čeprav kdo misli, da so omenjene izboljšave majhne, vam zaupamo da skupek vsega privede do izredno učinkovitega delovanja. Prav tako pa je vzmetenje popolnoma zaščiteno pred udarci in vremenskimi razmerami.
Orodje za zadnjo os je stalnica na Scottovih kolesih že nekaj let, sedaj pa je prenovljena in boljša kot kadar koli prej. Vsebuje T25, T30 in 6 imbus ključ v enem. S temi tremi opcijami lahko prilagodite skoraj vse na kolesu sami.
S pravilno izbiro materialov je opravljeno 80% dela ustvarjanja okvirja. Preostalih 20% pa večina Scottovega truda. Iz tega razloga so izbirali najbolj napredne karbonske materiale na trgu in uporabo posebnih orodij (FEA programska oprema – analiza končnih elementov).
S programsko opremo FEA lahko na virtualnem modelu okvirja simulirajo različne sile in tako prilagodijo konstrukcijo okvirja. Omogoča ustvarjanje popolnih virtualnih prototipov in vseh dejavnikov, ki vplivajo na kolo.
Z Evo-lap tehnologijo lahko modelirajo okvir za optimizacijo površine, simulirajo strukturo cevi, opazujejo rezultate pri uporabi različnih konfiguracij in testirajo porazdelitev napetosti na različna področja okvirja. Zahvaljujoč omenjenemu modeliranju, so optimizirali karbonske plasti v vseh delih okvirja. Rezultat je izjemno lahek in kompakten okvir, odporen na udarce. Od Evo-Lap tehnologije ima korist celotna serija.
Novi Spark ima popolnoma novo Syncros-ovo Frazer iC combo krmilo in nosilec krmila skupaj. Integrirani kabli lahko predstavljajo številne težave, Frazer IC pa je bil zasnovan tako, da ponuja rešitev. Oblika omogoča, da kabli tečejo pod krmilom in vstopijo v nosilec krmila in tako ohranijo čist in minimalističen izgled. Prav tako pa omenjena integracija kablov onemogoča zvijanje in pregibanje kablov. Na krmilo lahko namestimo števec, luči, nosilec za telefon itd.
Polno vzmeteno kolo ne bi bilo uspešno brez dobrega oblikovanja vzmetenja. Pravzaprav smo navdušeni nad omenjenim pritrjevanjem vzmetenja, od prve vožnje naprej. Leta kasneje, smo še vedno prepričani, da je to najboljši pristop za tehnične vožnje in vožnjo po enoslednicah. Sparkova postavitev vzmetenja ima zelo specifično in preizkušeno kinematiko. Uporaba »flex pivota« je idealna rešitev za kolesa s takšnim hodom. Omogoča nam, da ohranimo lahek sistem ter obdržimo optimalno delovanje vzmetenja.
Nude amortizerji so že skoraj dve desetletji sestavni del polno vzmetenih koles Scott. V sodelovanju z našimi partnerji, še naprej izboljšujemo omenjeno tehnologijo.
S TwinLoc-om lahko kolesar nadzira okvir, prednje in zadnje vzmetenje kot sistem. Zakaj je to pomembno? Kolo z nastavljenim 150 mm hoda ima več naklona kot kolo s 130 mm. In tisti dodatni mm hoda naredijo vožnjo bolj zabavno in kolo bolj zmogljivejše pri spustih. Vendar pa večji naklon vpliva na geometrijo kolesa in zmogljivost pri vzponih. Tukaj nastopi TwinLoc.
Twinloc pomaga ublažiti učinek naklona. Omogoča nastavitev vzmetenja in spreminja geometrijo kolesa. V nastavitvi TRAIL je vzmetenje trše in ima manjši hod. Kolesar sedi višje, kolo pa je okretnejše. Obstaja pa tudi možnost popolnega zaklepa, kar omogoča lažje vzpone.
Te edinstvene nastavitve optimizirajo geometrijo pri vzponih. Tudi na kolesih z večjim hodom, ki lahko zmanjša učinkovitost pedaliranja (pri spustu ne boste prikrajšani za polno zabavo s 150 mm hoda). Možnost prestavljanja med posameznimi načini glede na progo po kateri se peljete, je bistvenega pomena za hitrejšo vožnjo in dobro počutje.