Prijavljeni ste kot partner
290346.047 | 47 XXS | 4.949,00 € | |||
290346.049 | 49 XS | 4.949,00 € | |||
290346.052 | 52 S | 4.949,00 € | |||
290346.054 | 54 M | 4.949,00 € | |||
290346.056 | 56 L | 4.949,00 € | |||
290346.061 | 61 XXL | 4.949,00 € | |||
290346.058 | 60 XL | 4.949,00 € |
S posodobljenimi predpisi UCI leta 2021 so imeli naši inženirji in oblikovalci priložnost, da si ponovno zamislijo, kaj je »aero« kolo. Od začetka je naša ekipa obravnavala kolo, komponente in kolesarja kot celoten sistem. Če upoštevamo te tri elemente skupaj, vidimo resnične prednosti »aero« koles. Vsaka oblikovalska odločitev je bila sprejeta, da naredimo najhitrejše kolo.
Z novimi predpisi in lanskoletnim modelom Foil kot izhodiščem, je ekipa začela oblikovati kolo, ki bi ga sama želela voziti. Novi Foil RC je zasnovan tako, da vam nudi vse prednosti.
Naša vodilna tehnologija v industriji - F01 Airfoil zagotavlja, da vsaka cev kolesa čim bolj zmanjša upor. Ali nam je uspelo? Novi Foil je za 1 m 18 s hitrejši pri razdalji 40 km in 40 km/h — nedvomno prefinjeno inženirsko delo.
Večja krmilna cev omogoča popolnoma integrirane kable in tudi zmanjša aerodinamični upor med vožnjo.
Vilice Foil RC imajo globlji prerez in večji razmak do pnevmatike kar zagotavlja dodatne aerodinamične prednosti.
Spodnja in sedežna cev sta odličen primer osredotočanja na kolo kot celoto. Že pri testiranju okvirja so inženirji prepoznali izjemno aerodinamično zasnovo. Vendar smo med testiranjem v vetrovniku s kolesarjem na kolesu ugotovili, da so bili ti dizajni dejansko manj aerodinamični kot pri prejšnjih modelih Foila.
Zgornji del zadnje vilice je spuščen za dodatno udobje in zagotavlja manjši zračni upor. Usmerjen je navznoter pod kotom 10 stopinj, kar prisili prehajajoči zrak v napere. Z aerodinamičnimi testiranji smo ugotovili, da ta majhna podrobnost zagotavlja velike koristi pri vožnji s kolesom. Nazadnje, s spuščenimi zgornjim delom zadnje vilice lahko skrijemo zavorne čeljusti, kar zmanjša upor zraka in prispeva k lepšemu izgledu kolesa.
Obstaja ravnovesje med aerodinamiko in težo. »Aero« kolesa običajno prevesijo to tehtnico z večjim, debelejšim okvirjem - vendar so naši inženirji in oblikovalci prekinili ta vzorec in zmanjšali težo prejšnjega Foila, obenem pa izboljšali njegovo aerodinamiko.
Z boljšo razporeditvijo in zmanjšanjem števila karbonskih delov in spojev ter pozornostjo do malenkosti, kot sta sedežna opora in objemka, je naša ekipa zmanjšala težo, ne da bi pri tem žrtvovala togost kolesa.
Syncros komponente so ključne za doseganje aerodinamičnih izboljšav, zmanjšanje teže in seveda večjega udobja. Pri novem Foilu RC najbolj izstopata krmilo Creston iC SL Aero Combo ter inovativna sedežna opora Duncan SL Aero CFT.
Kolo boste kupili s 25 mm pnevmatiko spredaj in 28 mm pnevmatiko zadaj. Če potrebujete močnejše, ni problema. Okvir ima dovolj prostora za 30 mm pnevmatike.
Ena najbolj inovativnih novosti kolesa je nova patentirana sedežna opora. Duncan SL Aero CFT bo zagotovila, da se boste vozili udobno in boste dosegli največjo moč tudi, ko se vozite po kakšnem makadamu oz. tlakovani poti.
Sestavljena je iz dveh delov – sprednji nosilni del iz ogljikovih vlaken se upogne, ko cesta postane bolj groba, kar zagotavlja, da brez težav ostanete na sedežu.
Dokupite lahko zadnjo svetilko Syncros Campbell 20 Aero iL, ki se polni preko USB-ja. Svetilka se vstavi neposredno v sedežno oporo Duncan SL Aero CFT in ohranja aerodinamični profil opore. Ima 3 načine delovanja, stabilnega, za dnevni čas in za nočno vožnjo, ter ponuja 20Lm svetilnost za varno vožnjo v vseh pogojih.
Novi Foil ima krmilo vredno kolesa tega razreda. Zelo priljubljeno krmilo Sycnros Creston iC SL smo odpeljali iz Addicta RC v vetrovnik. Rezultat je tanjša cev, ki reže skozi veter in dvigne celotno aerodinamoko kolesa.
Prav tako smo izboljšali udobje in togost. Krmilo nudi večjo skladnost pri manjših obremenitvah, na primer, ko se vozite po ulicah. Ko pa se potopite v spuste, da bi ubežali konkurenci, se utrdi in zagotovi vaš uspeh.
Z lastno tehnologijo F01 podjetja SCOTT lahko zagotovimo, da je vsaka cev in spoj optimiziran za najboljšo aerodinamično zasnovo. Z računalniško simulacijo in testiranjem v vetrovniku lahko zagotovimo, da je to najhitrejše cestno kolo, kar jih je SCOTT kdajkoli izdelal.
Novi Foil ima krmilo vredno kolesa tega razreda. Zelo priljubljeno krmilo Sycnros Creston iC SL smo odpeljali iz Addicta RC v vetrovnik. Rezultat je tanjša cev, ki reže skozi veter in dvigne celotno aerodinamoko kolesa.
Prav tako smo izboljšali udobje in togost. Krmilo nudi večjo skladnost pri manjših obremenitvah, na primer, ko se vozite po ulicah. Ko pa se potopite v spuste, da bi ubežali konkurenci, se utrdi in zagotovi vaš uspeh.
Ena izmed najbolj inovativnih lastnosti kolesa je patentiran nov Syncros Duncan SL Aero CFT. Inovativna sedežna opora bo na lahkem gramozu ali kolovozu zagotovila, da boste lahko s pedali dosegli največjo moč, saj vas ne bo vrglo iz sedla. Sestavljena je iz dveh delov, sprednji del iz ogljikovih vlaken, ki nosi obremenitev, se upogne, ko cesta postane neravna, in zagotavlja, da ostanete na sedlu.
Vsi modeli Foil RC imajo spuščene sedežne opore, kar pomeni dodatno udobje za kolesarja, kar pa je pri aerodinamičnem kolesu ključnega pomena, pomeni pa tudi manjši zračni upor. Usmerjene so pod kotom 10 stopinj, kar sili prelivajoči se zrak v vrteče se špice. Z aerodinamičnim testiranjem so pri Scottu ugotovili, da ta detajl zagotavlja znatno izboljšanje zračnosti, ko se kolo premika naprej. S spuščenimi sedežnimi oporniki lahko skrijemo tudi zavorne čeljusti kolutne zavore, s čimer ne le dodatno zmanjšamo zračni upor, temveč tudi prispevamo k splošni čistosti kolesa.
Foil RC ima veliko glavno cev, ki ne le omogoča popolnoma integrirano napeljavo za mehansko in elektronsko prestavljanje, temveč predvsem deluje kot ohišje za kolo. Razdeli prihajajoči zrak in zmanjšuje aerodinamični upor, ko kolesar drvi naprej.
SCOTT-ovi inženirji so z več kot 300 preizkušenimi modeli uspeli zagotoviti boljšo sestavo karbona, 30 % manjše število uporabljenih karbonskih delov in spojev v primerjavi s prejšnjim modelom Foil, z neverjetno pozornostjo do manjših podrobnosti, kot so sedežne opore in sedežna objemka, pa je ekipa zmanjšala težo brez žrtvovanja togosti.
30 % manj spojev I 9 % manj teže I 300 simuliranih modelov okvirjev